Helg med mera

Helgen bestod av festande, både dåligt sådant och bra. Bäst blev ju helt klart lördag iaf, förfest med Anders, frisörkillen hemma hos Frank med några till, sen bar det av till Harrys, rätt bra med folk, blev en lyckad kväll! Fredag ska vi inte ens prata om...

Sen efter att man varit seg hela dagen så for jag å anders till kossa mu och red. Övermogna barr är ej gott kom vi fram till. annars funkade det.
en stressig dusch, sen vidare till Anders för lite film, blev ett avsnitt av Emil i lönneberga, ett av Karlsson på taket (haha) sen såg vi Populärmusik från Vittula. Sjuk film. Och jag vet nu varför jag inte tittade på Karlsson när jag var liten, han är skit läskig! varför är han helt tunnhårig, å elak!?

mys

Efter lite frukost imorse så åkte jag hem, bytte ióm till stallkläder sen till solänget för att rida Allsvinn the Galoppör.
Hade inte speciellt tur, mötte alla stora maskiner man kan tänka sig, och tom Allsvinn som inte brukar vara speciellt brydd höll på att hoppa ur skinnet ett antal gånger... suck, men vi kom ju hem helskinnade iaf..

NU så försöker jag att packa någorlunda smart.. Imorn klockan 10 beger vi oss till stora staden 08 för att sedan runt 20.00 flyga vidare till Köln, Germany. stannar där över natten, sen så beger vi oss till Frankrike. ska tydligen stanna och hälsa på nån med... har ingen större koll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0