galet

Skulle ju titta på Uno Svenningsson igår när han spelade, mysigt, sjukt mycket folk faktiskt! Sen gick jag, John och Oscar vidare till Harrys och åt, riktigt gott, men tobbes service var väl inte den bästa..

Några drinkar och cider senare så gick vi till Public, satt där och surrade ett tag innan vi beslutade oss för att fara och bada, Hörnsjön blev offret. I slutändan var det bara jag och Oscar som badade... fegisar.. och snälla som dom andra var så stack dom iväg! men de var rätt varmt i vattnet så så länge man var kvar där så var det lungt. Riktigt äcklig botten bara, och jag som typ utvecklat nån slags fobi mot bottnar.. huvva...
När dom sen var snälla och hämatde oss så for vi till brandstationen för att rida på tuppen(nått vi bestämt för längesen på fyllan och villan att vi skulle göra) . Den var större än jag trodde, tur man är smidig som att katt och kom upp den iaf haha.

Sen bar det iväg hem till John och efter en välbehövlig varm dusch så skulle vi se skräckfilm... Vi såg på nån skit film sen bytte dom till Hostel, rätt dålig men ett tag mådde jag riktigt illa och kunde inte ens titta eller höra på skiten.. vidrigt!
Som tur var lät dom mig sova genom halva filmen så missade lite iaf..

Kom hem halv sju.. suck dumt och bara sova på näterna istället... känner mig rätt sliten nu klockan 12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0