Bra torsdag

Vaknade runt elva, blev upphämtad av Anders och åkte ut tiil utby för att rida Korbesta. Han fick rida först och jag blev faktiskt riktigt impad, andra gången han sitter på en häst och killen galopperar:P efter ett tag så bytte vi av varandra och jag red tills det ar dags att vända hemmåt, då hoppade han upp bakom sadeln:P och Korbesta protesterade inte ens över att vi var två på henne!

Sedan körde han hem mig, jag duschade, gick upp till Östra för att hitta nån mat.. yrade runt i 10 minuter och kom ut med två äpplen och en youghurt! ingen matlust alls...

Sen kom Anders och hämtade upp mig igen för lite bad ute i nävertjäl, jag tyckte det var jätte skönt, men han var lite av en badkruka:P

Sen kvällen blev filmkväll, han dök upp med film och glass:) trevligt trevligt:)


Kommentarer
Postat av: Maria

Stabilt;)

2008-07-14 @ 21:07:33
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0