Party!

Igår fyllde både Zandra och Anna år! Anna fick en sminkning på make up store och hon blev så fin:) Vi alla förfestade hemma hos oss i kroksta, vi var över 20 stycken och fyllde nästan upp hela bussen då vi sen skulle ut på krogen haha.. Sedan blev det full fart på dansgolvet, träffade massa roligt folk med:) Jag hoppas att födelsedagsbarnen hade en bra kväll!
Sen fick jag stå över en halvtimme ute för att vänta på taxin, självklart så är första natten på länge då det faktiskt är minus grader då jag står ute i högklackat och strumpbyxor.. Men de slutade med att jag hoppade in i Berras och Ekens taxi och fick dessutom åka for free så det blev ju bra iaf, det tackar jag för!

Oscar och Luddes plan lyfte runt halv tolv idag. Dumma du som lämnar mig här haha

Bilder från igår får jag lägga in nån annan gång kan bara slänga in från mobilen..

"glöm inte kolla mellan sidorna" :) tack oscar


Jag fick hämta ut min klänning och mina skor klockan fem! snacka om att jag hade tur:)
Sen att det faktiskt passade var ju bara en bonus ;)


En sån här hinner vi visst alltid med:)

Kommentarer
Postat av: världens bästa Maria

tack för igår :D

2008-12-20 @ 17:51:12
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vilken tur du hade.....

2008-12-20 @ 18:14:13
Postat av: josefin

jag vill se bilderna :D

2008-12-20 @ 20:41:09
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Anna!!!

Tack för en underbar kväll!!

2008-12-21 @ 00:42:49
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0