Överengagerade

Nä kanske inte men det var ju tänkt att vi skulle ut och rida imorse. Efter utsläpp och allt som hör där till så åkte vi hem till mig för att äta frukost, jag tog på mig 6 st olika sockar för att inte skulle frysa sedan bar det iväg till stallet igen. Termometern stod på 13 minus då vi kom till stallet vid 9 och vi insåg att vi faktiskt kan vänta till i eftermiddag då det lär ha blivit nån grad varmare. För att hålla värmen då hade vi ju fått rida som några galningar och det är ju inte riktigt så det är tänkt :)
Så jag flydde med Maria hem till henne och vi attackerade en sovande Jooon Erik med några evil sperms. Väldigt uppskattat!
Sen åkte vi och hämtade deras hemmabio anläggning på poståkeriet som tydligen finns i Arnäsvall och sedan sattes den upp. Gick bra och var inte så svårt som man trodde det skulle vara.

Rida blir vid fyra nån gång, på med pannlampa!

Zandra har magsjuka, nån som vill krama mig kanske? Fan jag hatar den där skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0