Only to find out you live in a doll house..

Redan igår eftermiddags kände jag att något inte stämde, en känsla jag mkt väl kände igen. Oscar kom hit vid 21:30 och då hade det bara blivit värre. Hela vänster ben pulserade och kändes tilltäppt.
Tänkte att det kanske skulle gå över  till idag? Icke sa Nicke.. Klockan halv två har jag tid hos läkaren.

Wohoo flaschbacks från ganska exakt ett år sedan då detta hände för första gången.. Tirre var snäll och körde mig till vårdcentralen i Krokom där jag senare blev skickad vidare till Östersunds sjukhus då ena benet var flera centimteter störra än det andra. Vi satt där hela dagen mest bara och väntade.. De kom och ville ta prover, ultraljud mm och det hela slutade med att inget hittades. Ändå sa dom att alla prover sa klart och tydligt att jag hade en blodpropp. Dom skickade tillbaka mig till skogen utan att jag fick nån slags medicin alls  ifall det skulle bli värre. Hur kunde dom veta att den inte hade åkt vidrae nånstans i kroppen? Det var ju bara benet de hade kollat upp.

Dagen efter åkte jag hem till övik. Kunde inte vara med på första praktik veckan då benet hade fallit ur totalt. De resterande veckorna på praktiken kunde jag inte ens sitta i vagn och köra hästarna.
Händer det nu, hur ska jag då kunna träna Allsvinn? För då behöver jag faktiskt mitt ben.

Men det kan ju vara nått annat med, håll tummarna är ni snäll


Kommentarer
Postat av: maria s

håller tummarna verkligen för att det är någonting annat! du behöver inte mer skit nu !!

2008-12-03 @ 12:26:42
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller tummarna!!

2008-12-03 @ 15:39:51
URL: http://isas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0