God Jul

Det blev ett bra slut på denna dag ändå. Jag och Zandra har fixat våra naglar, ansiktsmasker sen har jag också färgat håret och börjat med tandblekningen igen. Sitter med de inne nu och det smakar ju inte mumma direkt men..

hela familjen har också suttit och tittat på film tillsammans med en massa glögg och godis:) Vi kom på det att det var första gången vi alla satt och tittade på nånting tillsammans!

Julstämningen har väll inte direkt dykt upp, men får göra det bästa av morgondagen helt enkelt.

Grattis till Oscar med som fyller år imorn (om sju minuter). Och jag saknar honom mer än jag trodde att jag skulle göra.

God jul!


Så här såg Zandra och jag ut förra julen

Kommentarer
Postat av: Sussi's foto och designblogg

Tackar :)



God jul på dig tjejen!!!

2008-12-24 @ 01:39:36
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Linda

vad använder du för tandblekning? har hört att vissa fräter så på tandköttet så jag har inte vågat prova själv. kan du rekomendera nått?

2008-12-24 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0