Favorit i repris

Hela dagen spenderades på sjukhuset. Denna gång gjordes även kontrast röntgen och det är nog det värsta jag gjort. Inte just själva röntgen men då dom skulle få in kontrasten i mig. Den skulle sprutas in via blodkärl i foten och första sticket var väl okey, men sen när det skulle sprutas in så sprack kärlet. Okey en gång till dör jag ju inte av tänkte ja... Men då det var dags för tredje försöket var jag panikslagen. Det gjorde så sjukt ont och det började svartna för mina ögon. Dessutom var jag fastspänd och upphissad typ två meter i luften så det kändes ju inte så normalt.
Tillslut skrek jag bara att jag inte mådde bra och dom hissade snabbt ner mig igen.. jag fick ta det lungt en stund sen var det dags igen. På femte försöket funkade de..
Och tro det eller ej men det blev precis som för ett år sedan. Dom kunde inte hitta nånting. Och har ingen aning om vad det kan vara heller. Så än en gång blev jag hemskickad med ett bultande och värkande ben..
Men jag måste säga att alla som jag träffade under dagen var jätte snälla mot mig och mamma var med under hela tiden. Även Maria kom och höll mig sällskap ett tag <3
Snart ska jag vara med i Mystery Diagnosis!

Igår ringde pappa och sa att han hade tagit in hästarna och mockat bla bla.. sen sa han också att veterinären var där för dom skulle ta bort Tipadora.. :(
När jag senare kom till stallet för att fodra kväll så var hon borta, jag hade inte en tanke på att ringa Maria. Kände att hon säkert var för ledsen för att vilja prata alls om det. Men så imorse då jag var på väg till stallet så skickar hon ett sms om att hon TROR att dom skjutit Tippan! Åhhh jag känner mig så dum, men jag trodde ju verkligen att dom hade pratat med henne..

Blä för allt. Nu ska kag hoppa i duschen, försöka få tag på Jonte sen ska vi på Marias mässa på Arken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0