Vuxenpoäng?

Igår så var det full rulle..

först blev jag hämtad hos Anders av pappa, åkte hem stoppade i mig en macka lite snabbt sen bar det av till Sidensjö sparbank där jag skaffade en internet dosa, därav min rubrik:P

Pappa skulle även till Ponnyrosa där jag spenderade några roliga stunder som yngre på ridläger, och Inger  kände tom igen mig! Riktigt kul att träffa henne igen..

Sen åkte jag hem igen, fyllde i alla papper för att skicka in så jag kan få mitt ID. Efter de så störtade jag till stan i världens fart, först på banken för att sätta in avgiften för visumet till Amerikanska ambassaden.. varför ska alla på banken samtidigt!? Hon som jag fick hjälp av var jätte rolig iaf å blev helt lyrisk då hon fick veta mina planer!
Efter banken så gick jag till Expert för att knäppa om korten till DS formuläret..

så nu är det mesta ordnat iaf, ikväll ska jag till Leif och vi ska fylla i de sista papperen!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

ja jag ska vara där i tre månader :) du med? jag bor nånstans i new ark, vet inte riktigt vars, har adressen men inte i huvudet..vars ska du bo? vad ska du göra där? ja vi borde ju kunna ses om vi är nära varandra :)

2008-08-05 @ 15:29:47
Postat av: Mathilda

glömde svara på att jag ska jobba som hästskötare :P

2008-08-05 @ 15:30:41
URL: http://mathildanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0