skjut mig

när ska nått börja gå min väg?

hästen går skit, USA blev verkligen skit,
jobb!? = ja skit där med, hela skit sommaren har gått åt till att fixa inför USA. Jag blir äcklad nästan då jag tänker på all tid jag lagt ner för ingenting. Så nått jobb har det ju inte sökts efter iaf!

Angelica och Sam har varit här sedan i torsdag, och tillsammans med Z har dom verkligen livat upp stämningen här hemma, helt underbart. Ju mer A pratar om NY så vet jag att de är dit jag ska.

Imorgon bitti åker alla tre till stockholm, då blir de helt dött här hemma. På söndag åker Z hem hit och A och S till NY.
JAG SKULLE HA ÅKT NU PÅ JÄVLA MÅNDAGEN!!!

Fråga inget, för jag orkar verkligen inte svara

Kommentarer
Postat av: mimmiiii

everythings gonna work out ... :) håll ut bara. finns här. myskväll snart?

2008-08-27 @ 16:37:34
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: bea

maria: ja de tycker jag att vi ska ha

2008-08-27 @ 17:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0