Hästdejt i regnet

eller ja, jag hoppas att regnet gett sig då jag kommit till solänget iaf...
Ska ut med Allsvinn tillsammans med Nina och Pershall.. kan bli intressant då Pershall är valack.. å då Allsvinn av nån anledning hatar valacker... iiiinteresting!

Gårdagen var världens längsta dag tror jag, kändes som den aldrig skulle ta slut.. inte för att det var tråkigt, jag var ju både ut på solänget med Maria och Anna, sen på kvällen så blev det en tur till Jessica och Viktor. Så egentligen borde den gått fort?

Börjar bli lite nervös över intervjun, nästa onsdag gäller det! Huuuuga..

Jag funderar på att göra mitt hår lite ljusare, okey inte Gynning blond nu, utan bara lite mer guldaktig ton? vad tror ni?
jag är less på detta mörka, sett lika dan ut sen Italienpraktiken ju...

Planer börjar också smidas inför Sundsvall Open Trot. Husvagn med Solängets galnaste brudar? Låter som en bra idé. Bara plånboken tillåter det, vilket den nog inte kommer göra, men vore ju kul att göra nått sådär sista helgen jag är här, detta kommer alltså vara sista helgen i augusti, fredag-lördag. Måndag åker jag.



Ja nog blev det till att rida i regnet alltid! men så länge man är rätt klädd så finns det ju inte något dåligt väder eller hur;)
Kul var det som alltid, var väl inte den mest fokuserade turen vi gjort men.. Haha Pearsall är världens största skalbagge och jag höll på att ramla av Allsvinn av allt skratt.. tjejerna med koll på läget!

Nu ska jag fräscha till mig för vi ska till farmor och farfar på surtrömming, tur det finns goda köttbullar till oss småbarn som inte gillar surfisken:)

Kommentarer
Postat av: Maria

vi får lösa penga frågan! det ordnar sig alltid!! bara cattiz får körkortet.... hon kuggade ju idag...

2008-08-13 @ 11:50:28
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0