Bad, bad nurse

Något som jag helt hade glömt bort var att jag hade lovat mamma och Järven att jag skulle vara med och stå modell när dom skulle göra en ny reklam för nån madrass..

Så imorse fick jag kliva upp klockan 7 för att duscha mm... sen runt nio blev jag upphämtad..
I en och en halv timme stod jag i en massa olika sköterskeutstyrslar haha, lite kul var det faktiskt... var svårt att hålla sig seriös bara...

Sen hem igen där Zandra väntade, hon gjorde i ordning sig sen gick vi ner på stan, tog en buss hem..
var också ut med Allsvinn idag, han är lite rolig, för far man ut med sällskap så är han hur lat som helst men när man är själv så vill han att det ska gå undan minsann haha:)
Jag börjar även misstänka att hans kulor som varit borta sedan fem år håller på att växa tillbaka, Lisa och Janne har blivit tvungna att flytta om det flesta hästarna i stallet för Allsvinn blir helt jävla galen om det står en valack eller hingst i närheten. Det värsta var i förrgår då jag red ut med Nina och Ronja.. Erika dök upp med Nils Göran ( haha så roligt namn på en häst) och Allsvinn som hade varit hur lugn och fin som helst förvandlades till en surkuk med öronen slickade bakåt och allmänt tjurig, haha inte trodde jag han skulle bry sig i arbetet:P sen så fort dom var borta igen så var han nöjd:P
och det går heller inte att ha en valack i hagen brevid för då försöker han riva allt... hästkräk säger jag bara, men ja han kanske fått en nytändning?

 


Kommentarer
Postat av: bea

He, he he.... Jag har bilderna hemma nu !

2008-08-07 @ 21:28:31
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hm,... ja alltså jag mamma har bilderna av "Bea the nurse"...

2008-08-07 @ 21:29:31
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/
Postat av: josse

Jag vill se bilderna!!!

2008-08-08 @ 10:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0